ksiega gości startuj z nami poleć nas mapa serwisu
 
 
 
Nasza oferta:  
pontony BRIG
łodzie wiosłowo-motorowe
łodzie aluminiowe
przyczepy podłodziowe
echosondy HUMMINBIRD
silniki spalinowe
Honda
Johnson
Tohatsu
silniki elektryczne
części zamienne do silników
odbiorniki GPS GARMIN
odbiorniki GPS MAGELLAN
sonary INTERPHASE
śruby napędowe SOLAS
akcesoria
kamery podwodne AQUA-VU
cenniki

Silniki spalinowe - Honda

- BF2
- BF5
- BF8
- BF10
- BF15
- BF50
- BF225

BF225
Silnik wykonano w technologii 6-cylindrowej w układzie V, z 24 zaworami i z programowanym bezpośrednim wtryskiem paliwa. W zasadzie BF225 ma największą pojemność, jako 4-suwowy silnik zaburtowy na świecie.

BF 225 - zmienne fazy rozrządu VTEC pozwalające na równomierny przebieg mocy Zmienny kanał dolotowy powietrza dający większy moment obrotowy przy niskich obrotach. Sonda do kontroli przebiegu procesu spalania.

Koło zamachowe w dolnej części silnika obniżające środek ciężkości i zmniejszające wibracje
Wielopunktowy wtrysk paliwa
60 A maks. wyjście prądu stałego do zasilania urządzeń pokładowych
Wbudowany separator wody minimalizujący wilgoć pod pokrywą silnika
Elektroniczne czujniki ciśnienia oleju, przegrzania silnika i ograniczenia obrotów
Układ cylindrów V6 po kątem 60o dający mniejszą szerokość i wysokość silnika

MAKSYMALNA MOC
Każdy z silników ma wyśrubowaną moc, a BF225 jest wyposażony w system Hondy VTEC, tj. zmienne fazy rozrządu - system, który Honda używa również w silnikach samochodów wyścigowych Formuły 1. Umożliwia on doskonałą pracę silnika na wszystkich obrotach, a na wysokich obrotach daje niewiarygodną moc i moment obrotowy.

MINIMALNA KONSUMPCJA
BF225, BF200 i BF 175 zużywają do 50% mniej paliwa niż konwencjonalne 2-suwowe silniki dzięki unikalnemu systemowi programowanego bezpośredniego wtrysku paliwa, optymalizującego proporcje mieszanki paliwowo-powietrznej. Otrzymujesz maksymalne wykorzystanie energii z każdej kropelki paliwa.

NAJWYŻSZY KOMFORT
Te silniki są dwa razy cichsze od 2-suwowych silników, to dlatego, że system zmiennego kanału dolotowego kontroluje siłę i prędkość powietrza dostarczanego do komory spalinowej. Podróżowanie jest pewne i przyjemne.

Dane techniczne
Moc (KM): 225
Obroty 1/min: 5.000 - 6.000
Cylindry V6
Pojemność skokowa (cm3): 3.471
Zasilanie Wtrysk paliwa
Biegi Przód-Luz-Wstecz
Zapłon PGM-IG
Rozruch elektryczny
Sterowanie kierownicą
Manetka opcja Rumpel -
Ładowanie: 12V - (A) 60
Kąty pawęży / pochylenie power trim&tilt
Zbiornik paliwa (l) -
Maks. zużycie paliwa (gr/KM/h:) 246
Wysokość pawęży (mm): L (635), X (762)
Masa (kg): L-272, X-277

   
 

Nasza oferta: | pontony BRIG | łodzie aluminiowe | łodzie wiosłowo-motorowe | przyczepy podłodziowe Tramp Trail | echosondy HUMMINBIRD | silniki spalinowe | silniki elektryczne | odbiorniki GPS GARMIN | odbiorniki GPS MAGELLAN | sonary INTERPHASE |śruby napędowe SOLAS |akcesoria | części zamienne do silników|

menu: | o firmie | cenniki | sklep | galeria | kontakt z nami |