Witamy w naszym sklepie i zapraszamy do zakupów !

Silnik zaburtowy HONDA BF 20 DK2 SHU

Silnik zaburtowy HONDA BF 20 DK2 SHU
Silnik zaburtowy HONDA BF 20 DK2 SHU
Produkt archiwalny

Producent: HONDA

Zapytaj naszego specjalistę: 58 522 71 36 lub sklep@permatech.pl

Całkowicie nowe silniki, które wnoszą niezrównaną innowację do gamy silników Hondy w klasie średniej-mocy. BF 20 DK2 SHU są idealne do żaglówek, aluminiowych łodzi turystycznych oraz do pontonów. Więc teraz i Ty możesz wziąć swoją rodzinę i zabrać na długą wycieczkę.
  • Cyfrowy zapłon.
  • Automatyczne ssanie dla wersji z rozrusznikiem elektrycznym.
  • Unikalny system zawieszenia silnika wykorzystujący siły znoszące do zmniejszenia wibracji.
  • Dźwignia zmiany biegów ulokowana z przodu silnika dla łatwiejszego operowania.
  • Niewymagające używania dodatkowych narzędzi regulacji i blokady manetki gazu i obrotu silnika.
  • Lampka kontrolna ciśnienia oleju.
  • System alarmowy przegrzania silnika i ogranicznik obrotów maksymalnych.
  • Dostępne wersje ze zdalnym sterowaniem.

ELastyczna obsługa
BF20 i BF15 są jedynymi silnikami w swojej klasie, które mogą być wyposażone w siłownik gazowy lub układ Power Trim&Tilt ułatwiający regulację i unoszenie silnika na płytkich wodach. Power Trim&Tilt umożliwia również łatwiejsze wprowadzenie łodzi w ślizg.

Innowacja w przyspieszeniu
Honda zaprezentowała w BF20 i BF15 zaawansowaną technologię zapłonu i sterowania pracą silnika - PGM-IG - system zapłonu sterowany mikroprocesorem. W połączeniu z pompką przyspieszającą układ ten zapewnia gładkie przyspieszenie i podwyższoną ekonomikę spalania.

Spokój pływania
Teraz newralgiczne układy silnika są kontrolowane przez mikroprocesor. Łatwy rozruch zapewnia zastosowanie separatora układu wody pod pokrywą silnika oraz w wersjach z rozrusznikiem elektrycznym układ automatycznego ssania.

Dane techniczne 
BF20 D3 SHU rozruch ręczny , rumpel , krótka kolumna (paweż 433mm): 

 
 
 
 
 
 

Model

BF 20

Silnik 2-cylindrowy

Pojemność 350cm3

Gaźnik z pompką przyspieszającą

Tak

Zapłon cyfrowy

PGM-IG

Automatyczna dekompresja ułatwiającą rozruch

Tak

Automatyczne ssanie

Wersje z rozrusznikiem elektrycznym

Ssanie manualne

Wersje z rozrusznikiem ręcznym

Rozruch

Elektryczny i ręczny lub ręczny

Sterowanie

Rumplem (H) lub manetką (R)

Wersje z power trim & tilt

Oznaczenie T

Wersje z siłownikiem gazowym

Oznaczenie G

Podnoszenie ręczne z podporą płytka woda

w wersjach bez siłowników

Tłumik szmerów ssania

Tak

Szybka blokada obrotu kolumny

Tylko wersje z rumplem

Separator wody wlotu powietrza pokrywy silnika

Tak

Niski poziom wibracji silnika

Tak

Układ monitorujący slow-stop

Tak

Alarm dźwiękowy

Tylko wersje z manetką

Ogranicznik obrotów maksymalnych

Tak

Ładowanie aku. 12V/12A

Tylko wersje z rozrusznikiem elektrycznym

Ładowanie aku. 12V/6A

Wersje z rozrusznikiem ręcznym

Antyrozbryzgowa płyta kolumny silnika

Tak

Potrójna powłoka antykorozyjna

Tak

Rozbudowane zabezpieczenie anodowe

Tak

Śruby Power Trust do ciężkich jednostek

W ofercie

Wysokość pawęży (mm)

S-433, L 563

Ciężar (kg) w zależności od wersji (S/L)

S od 46,5 L od 56

 
ZOBACZ CENY wszystkich modeli silników HONDA.

 

Karta katalogowa BF15/BF20 

 

Producent

Porównywarka

Wybierz produkty do porównania
Język
PolskiEnglish

Ostatnio oglądane

RUMIA Pogoda

Masz pytania? Napisz lub zadzwoń do nas

© Wszelkie prawa zastrzeżone PERMATECH

Oprogramowanie KQS.store | Grafika KQSDesign.pl